Minnen

Oj satt här och kollade på bilder på Devin när han var liten för jag satte på Vilde en tröja nu när han skulle sova som Devin hade när han var 9 månader, och den tröjan var nästan liten på Vilde nu ;) Så jag fastnade bland bilder och tänkte mig tillbaka. Så himla olika det kan vara..



Innan Devin var 6 månader gammal kunde han resa sig vid spjälsängen.



6 månader gammal så åt han gröt själv efter bästa förmåga



6 månader här också och provar gunga för första gången

Vilde har inte testat något av det där än. Iofs har han inte ens en sida på spjälsängen att klättra på så inte så konstigt om han inte kan det.. men jag måste verkligen få ut honom så han får testa att gunga alltså :) Det skulle han nog tycka om! Han gillar ju fart och rörelse, det ska hända något.



Devin kunde gå med gåvagn 7 månader gammal exakt

Jag blir lite chockad när jag tittar på bilderna, för jag har nog glömt bort lite hur bråttom han faktiskt hade med allting. Jag hoppas Vilde tar det lite lugnare och vill vara min bebis ett litet tag till :) Han kommer ju bli stor och kunna gå en dag han med och nu ska jag inte ha någon liten på läääänge igen så nu vill jag att min plutt ska vara plutt länge.



Gorillastyle innan han lärde sig krypa 7 mån och 6 dagar gammal

Nu när jag sitter här och tittar tillbaka så blir jag faktiskt lite ledsen. Det har gått så himla fort allting och det är inte förrän man sätter sig ner och kollar på alla underbara bilder som man faktiskt förstår. Jag brukar fortfarande säga att han är min lilla bebis, men det är han inte.. inte om man ser tillbaka på dessa bilder. Nu är han en stor pojke. En pojke som snart är 2 år gammal och pratar för fulla muggar, hoppar och skuttar och är överallt. En pojke man kan kommunicera med och som förstår mer än man tror. Shit alltså.. Tiden får gärna ta och gå saktare nu. Jag hinner inte med! Jag vill hinna njuta av mina underbara barn ♥

Nej ska jag kolla fler bilder nu kommer jag nog börja böla. Nu går jag och lägger mig!


Kommentarer:
Postat av: marie

sååfint skrivet!!

ja alla barn är så olika att man inte ens ska jämföra syskon med varandra utvecklingsmässigt! Har verkligen blivit en stor kille! Och neo som blir 2½ nu i dec helt ofattbart att man varit mamma i 2½ år nu helt magiskt<3

Postat av: sara

Ååå nu sitter jag och gråter lite ;-)

Ja Devin var snabb. Leo skall inte få lära sig krypa fören typ han är 5 ;)

Tiden går så fort :(

2009-11-05 @ 10:25:02
URL: http://zasata.blogg.se/
Postat av: Maria

Oj, vad snabbt han var med allt :) Kul att se lite bebisbilde på Devin :)

2009-11-05 @ 12:48:32
URL: http://selmasmamma.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits