Frisk

Idag tar jag och friskförklarar mig :) Jag har mått bra idag, ingen feber, ingen huvudvärk eller någonting. Pyttelite ont i halsen är kvar, men det är knappt något alls.

Så himla skönt att äntligen kunna vara med i vardagen igen. Kunna leka med barnen, kunna städa, kunna laga mat.. sånt jag bara låg i soffan och kollade på när David gjorde förut. Nu slipper jag ha dåligt samvete för jag bara kollar på även om det är saker (städa) som jag helst ibland vill slippa ;)

Devin har varit ett riktigt trotsbarn idag. Jag trodde jag skulle bli tokig förut. Han gjorde ALLT man sa att han inte fick och testa mig hur långt han kunde gå. Skitunge!

Nu blir det Grey´s här.

Imorn ska jag försöka ta lite bilder, blivit så dåligt nu när man varit sjuk.


Kommentarer:
Postat av: Rijo

SÅ SKÖNT!!! Och tack för grattiset... =)

Postat av: marie

skönt att du äntligen är frisk!!:D

2009-10-01 @ 22:10:49
URL: http://sezzan85.blogg.se/
Postat av: sara

skönt!!

2009-10-02 @ 19:21:56
URL: http://zasata.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits