Huvudvärk

Ont i huvudet så nu ska jag lägga mig. Hoppas denna natten är bättre än den till idag!! Fick så ont i magen i natt så jag trodde jag skulle få be David att ringa ambulans. Fick som kramper och det gjorde så sjukt ont att jag fick nypa mig på andra ställen för att försöka avleda smärtan :/ -ajaj- Jag verkligen hatar att ha ont i magen.

Som om inte det var nog så krånglade Vilde som bara den också för han var så tät i näsan. Han kunde verkligen inte komma till ro så tillslut fick jag ta honom och lägga honom bredvid mig och då somnade han :) Jag kunde inte sova så bra, men men.. huvudsaken är ju att han sover.

Tror alltså min huvudvärk nu beror på att jag sovit så himla dåligt, så godnatt!


Kommentarer:
Postat av: Amy

god natt :)

Postat av: Carolina

Usch då - hoppas du mår bättre imorgon!

2009-10-13 @ 22:25:45
URL: http://www.carolina1979.se
Postat av: Carro

Hoppas du blir bättre. Verkligen knas med din mage!

2009-10-13 @ 22:44:31

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits