Shopping

Tog med mig Vilde ner till stan på en promenad förut när David kom hem från jobbet. Han och Devin skulle handla så då passade vi på att smita iväg för att leta present till Devin. Han är snart TVÅ!!!
Jag visste inte alls vad jag skulle leta efter, men tillslut hittade jag, enligt mig, en jättebra present. Eller två blev det.


Den här vrålsnygga tröjan i storlek 104. Tog en storlek större än han har nu, var inte jättestor skillnad på dem så han kan nog ha den. Gör ju inget om den är lite stor heller, bara den inte är liten så :)

Sen skulle han ju såklart ha någon leksak med. Kan ju inte bara få klädpaket även om jag tycker det är roligast till honom ;) Men nu är det inte jag som fyller så..



Det blev ett sketchboard. Han verkar tycka de är superkul då han testat någon gång, så det tyckte jag blev en jättebra present :) Jag är nöjd.. hoppas bara han också blir det, men det blir han nog!


Kommentarer:
Postat av: marie

ja den där tröjan är såååååå snygg!

Postat av: Carro

Fina paket ju! Kommer ihåg att jag oxå gillade att rita på sånt sketchboard när jag var liten :)

2009-10-15 @ 22:42:27
Postat av: Rijo

Stora killen.... Vi har en stor tjejj vi med. Gudars så tiden går...

2009-10-16 @ 08:07:17

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits