Trött

Jag är så trött!! Det är faktiskt riktigt jobbigt att ta hand om Vilde helt själv på nätterna när han håller på och bajsar hela tiden. Vet inte vad det är med honom riktigt för jag ser inga tänder som är på väg och han bajsar så fort han fått i sig något i magen. Hittills idag har det redan blivit fyra bajsblöjor!! Det är helt sjukt.. fattar inte hur en sån liten människa kan bajsa så enormt mycket.

Sen är jag så trött också för att han vill upp ca klockan 5 på morgonen. Det är ju natt då!! -gäääsp-

Snart ska vi iaf till Madelene och hennes söta små barn, det ska bli skoj. Har ju aldrig träffats förut förutom på typ stan, affären och sådant då :)

Vad ska ni göra idag?



Kommentarer:
Postat av: Elin, Albins mamma

Jobbigt med så mkt bajsblöjor.



Idag ska jag jobba och Albin ska vara på dagis sen har vet jag inte vad vi ska hitta på :)

Postat av: sara

Han kanske ätit för mkt laktos?

2009-10-29 @ 10:52:06
URL: http://zasata.blogg.se/
Postat av: mormor

Kan han vara allergisk mot något som gör att det sätter fart på magen.

Kram

2009-10-29 @ 11:55:25

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits