Är det inte den ena så är det den andra

Ja, just som jag skulle sätta mig ner för att kolla på programmet på femman om 14-barnsmamman så börjar Vilde skrika och krångla (såklart). Tröstade honom och fick honom att somna om och satte mig igen, ja, då börjar han skrika igen. Jag gjorde lite mer mat till honom, han åt lite och sover nu igen.
Satte mig sen igen för att kolla och då börjar Devin gråta istället -puh- Tur jag inte har 14 barn säger jag bara!!

NU efter reklamen ska jag sätta mig igen... Jaha, nu börjar Devin igen.

Suck.


Kommentarer:
Postat av: Hanna o Elliot

hehe! Jag satt just och sa till mig själv att de är tur att de är EN i min mage!

Postat av: Elin - Ett hus till oss

Typiskt, ja tur att man inte har 14 ;)



Ha en härlig kväll!

2009-09-01 @ 21:07:07
URL: http://etthustilloss.blogg.se/
Postat av: marie

såg det jag med jösses säger jag bara. på vissa punkter tyckte jag hon var vettig men andra inte!

2009-09-03 @ 21:54:17
URL: http://sezzan85.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits