Shopping

Min mormor tog med mig ut på shoppingrunda på stan idag :) Alltid trevligt med shopping, speciellt om någon annan betalar. Letade efter något till barnen, men gud vad svårt det var att hitta något snyggt!! Finns ju typ ingenting just nu som faller mig i smaken. Blev iaf en pyjamas med smurfarna på till Devin eftersom han bara har en pyjamas som han kan ha, ett set till Vilde och en t-shirt som är till Vilde men fanns bara storlek 86/92 så Devin kanske kan ha den så länge :)



Min kamera var på laddning så fick fota med mobilen, men ni ser ju på ett ungefär iaf :) Devins pyjamas hann jag inte ta kort på innan han skulle ha den på sig och när den väl var på honom var det väldigt svårt att få bild på honom. Han är ju aldrig still! Får bli en annan dag kanske.

Tack mormor!!



Kommentarer:
Postat av: Amy

fint

Postat av: marie

men åå vilket fint set:D

2009-09-24 @ 22:40:05
URL: http://sezzan85.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits