Cirkus!!

Nu har jag varit iväg på min första cirkus på bra många år och Devin har varit på sin första cirkus någonsin :) Det var väl inte sådär jättemycket att hurra för enligt mig, men barnen ser nog annorlunda på den saken som tur är!

Innan vi åkte var Devin helt överlycklig och pratade bara om att han skulle på cirkus. Vi hämtade upp Leon och Erika och åkte iväg. Grabbarna började prata och skratta på en gång tillsammans och var så söta så. :)


Leon och Devin :)

När vi väl satt där på cirkusen så gick det omkring en läskig clown med ballonger. Devin tyckte han var så läskig så han började storgrina. :( Den dumma clownjäveln går en sväng och sen kommer han tillbaka och går precis förbi oss och stannar framför Devin och tittar på honom, kan ju lova att Devin började grina igen då. -suck-


Dumma clown

När föreställningen sen började så tyckte han det var jättekul igen iaf :) Han klappade händerna och tittade storögt på alla tricks och konster som de höll på med. Erika skämde bort barnen med popcorn hon, men det får man väl unna sig - cirkus är det inte varje dag man är på!


Gott med popcorn!

Tycker det är synd att det började så sent som klockan 19 dock. Jag menar, cirkus är väl till för barnen och det är många som lägger sig den tiden i vanliga fall! Men men.. Leon orkade inte med iaf utan somnade sött i Erikas famn, lilla sötnosen.


Sover sött

Vi gick lite innan det slutade för att slippa bilkö och sånt, men det var roligt att hitta på något annorlunda :)


Erika, Leon, Devin & Jag

Tack för en trevlig kväll!


Kommentarer:
Postat av: Erica, mamma till huliganen William och rultan Valkyria.

Mössan ser ut att sitta som ett körvskinn på hans huvud. Dax att köpa en ny snart kanske? ;)

Postat av: sara - tävlingar, rabatter och en massa tvångstankar

Vad roligt!

Klart man får bli lite bortskämd på cirkus.



Nej det skall INTE kunna hända enligt mig heller, tänk om inte Leo suttit fast ordentligt och det hade varit Ebba i vagnen? Henne sätter jag aldrig med alla fem banden.

2010-04-29 @ 08:41:56
URL: http://kidzmode.blogg.se/
Postat av: Malin - Mamma till Alice & Lowe

Du får med boka en tid då ;)

2010-04-29 @ 09:33:18
URL: http://alicesmamma.blogg.se/
Postat av: Carolina

Jag jobbar i en statlig reception.

2010-04-29 @ 09:54:51
URL: http://carolina1979.se
Postat av: sara - tävlingar, rabatter och en massa tvångstankar

Tävlingen av valfritt Lundmyr-plagg är nu dragen.

Var det du som vann?

2010-04-29 @ 10:21:44
URL: http://kidzmode.blogg.se/
Postat av: ♥ Nina ♥

haha ja varför?! Fattar inte att jag lämnade dem utanför som väskan å jackan. Ne då jag tog med dem in å höll fast dem i armhålan medan jag gjorde det jag skulle ;) haha. Å sen tappar jag ner dem! BRIGHT!

2010-04-29 @ 11:27:04
URL: http://snostjarna.blogg.se/
Postat av: maria

Leon är väl inte Erikas son eller?

2010-04-29 @ 12:46:02
Postat av: Maria

Vad roligt att gå på cirkus ;).

2010-04-29 @ 13:16:45
URL: http://selmasmamma.blogg.se/
Postat av: Marie-Från en prematurmammas hjärta-

Låter som en mysig kväll:)


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits