Cykeltur

Idag tog jag årets första cykeltur faktiskt :) Devin fick självklart följa med. Upptäckte att hans hjälm han hade förra året var jämt bara liite liten nu, så blev en tur till coop och köpte en ny till honom :) Han blev supersnygg i sin nya cykel/skatehjälm. Den andra kommer passa Vilde superbra sen istället när han får följa med på första turen för honom. Nu har vi två cyklar men bara en cykelbarnstol :/ Får skaffa en till så vi kan åka med båda barnen tillsammans :)

Jätteskönt väder ute iaf :)

Have a nice day!


Kommentarer:
Postat av: sara - tävlingar, rabatter och en massa barnmat!

Vad roligt.

Själv vet jag inte om jag skall skaffa nån stol till Leo nu eller inte i sommar.. Han är ju 7mån bara. TRor du khan kan sitta i sån?? eller måste man ha sådan där man har där bak i släp?

Postat av: Marie-Från en prematurmammas hjärta-

låter riktigt mysigt:D

Postat av: Karin - Mamma till Emil och Liam

Va kul att cykla! :)

2010-04-18 @ 20:15:31
URL: http://karinjohannakarlsson.blogg.se/
Postat av: Elin, Albins mamma

Roligt att cykla :)

2010-04-18 @ 20:35:19
URL: http://elinnorgren.blogg.se/
Postat av: Marie-Från en prematurmammas hjärta-

Jag vet gumman det betyder oerhört mycket!<3 Bara massa gammal som sköljer över en då och då! Jag måste börja inse att jag ska göra saker för min egen skull och inte för vad alla andra tycker och tänker! Men typ som piercingen där alla är så anti!


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits