Fotografen

Halv tre i eftermiddag är det dags att ta sig till fotografen med barnen för 1årsbilder på Vilde och sen även en syskonbild hade jag tänkt mig :) Förra tisdagen när vi egentligen skulle tagit oss dit blev ju Vilde så dålig, så det var ju ingen idé. Ska bli spännande att se hur det går idag, för Vilde är ju som en orkan som inte är still en sekund ens - han gör skäl för sitt namn!!

Nu sover prinsen iaf efter en massa bus på öppna förskolan. Alla skrattar åt honom där för att han verkligen är en vilde också :) De tycker jag får skylla mig själv som döpt honom till det eftersom han då måste leva upp till det, vilket han gör mer än väl! :)

Jaja, ha en bra dag!!


Kommentarer:
Postat av: Marie-Från en prematurmammas hjärta-

hoppas han sitter still några sek iaf så de blir några bilder:)


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits