Gäääsp

Klockan 04:50 imorse så tyckte Vilde att det var morgon och dags att få alla att vakna -gäääsp- Trodde jag skulle dö på riktigt!! Dröjde inte förrän Devin kom inknatandes också eftersom han hörde Vilde gorma som värsta joddlaren! David lyckades iaf få Vilde somna om efter en stund. Devin låg kvar och viskade lite tyst alla namn på hans dagis typ, men även han somnade efter en stund - precis lagom till Vilde skulle vakna igen!! Som tur är så är David ganska morgonpigg, för det är allt annat än jag är.. så han tog barnen och gick upp och lät mig ligga kvar en liten stund. Jag blir sämsta människan om jag inte får min sömn!

Nej, Vildes morgonvanor måste ändras.


Kommentarer:
Postat av: Marcus

Vodka! jag har ju förklarat att barn däckar jättelätt.. ;P

2010-04-25 @ 10:08:31
Postat av: Vickan

Hej! Tycker du har så fin blogg och läser den flera gånger om dan:). Men ska du inte byta design snart? Den du har är fin men en vårig ljus blogg vore kanske nått?;)

Kram

2010-04-25 @ 18:26:57
Postat av: Karin - Mamma till Emil och Liam

Uj uj, fy va tidigt ;) I alla fall om man är ledig. När lägger han sig på kvällen?

Postat av: Carolina

Ja, självklart heter de så, börjar nog blir lite trött... ändrade iallafall :-)

2010-04-25 @ 20:06:57
URL: http://carolina1979.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits