Glad påsk

Det har varit fullt upp från första stund idag!
På morgonen kom barnens farfar och hälsade på med påskägg :) Efter det åkte vi till barnens farmor, där var det påskäggsjakt. Påskharen hade tydligen gömt ägg ute i skogen där :) Kul!

 

Sen var det hem så barnen (och mamma) fick sova middag och sen bar det iväg igen och då till mina föräldrar där vi varit tills precis nyss! Jättegod mat har vi ätit så jag är mätt som en tok :)

 

Trevlig dag!

 

Hoppas alla ni läsare också haft en trevlig dag! Glad påsk!!

 



Kommentarer:
Postat av: sara - tävlingar, rabatter och en massa tvångstankar

Jahadå :-)

Har kläder kvar hemma jag skaffade INNAN jag fick Ebba ;-)

Postat av: Nina

Ja det stämmer, Jordan är minsta kusinen, nästyngsta blir 16år i år =) Kusinen som fick barn här är 20år =) Stefan är sladdis å hans syskon är alla snart 50+ ...

2010-04-04 @ 08:20:33
URL: http://snostjarna.blogg.se/
Postat av: sara - tävlingar, rabatter och en massa kropsskomplex!

Mysigt, påskäggs jakt är kul.

2010-04-04 @ 11:13:01
URL: http://kidzmode.blogg.se/
Postat av: Marie-Från en prematurmammas hjärta-

päskäggs jakt lät riktigt roligt:D


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits