KALAS


Farfar och Vilde öppnar paket

Det var som sagt fullt ös igår. Sista tårtan slängde jag ihop en kvart innan alla kom men den blev sjukt god iaf :) Både Vilde och Devin fick massor med paket och var mycket nöjda.


Devin hjälper lillebror att öppna paket


Får en docka :)

Jag hann inte se vem de fick allt ifrån tyvärr, men en hel del fick de iaf. Vilde hade önskat sig en docka och det fick han :) Den leker Devin massor med nu.


Nalletårtan för dagen

Vi har en del tårta över så om någon känner sig sugen så finns det ;)


Gott med tårta

Glömde ju ta kort på min andra tårta med vit marsipan som jag slängde ihop, men men.. man kan ju inte komma ihåg allt :) Stig och Devin glömde jag också ta kort på, de lekte jättebra tillsammans igår och hade det roligt. Devin har blivit längre än Stig nu -hihi-

Kul dag var det iaf :)
Tack för alla presenter!!


Kommentarer:
Postat av: Marie-Från en prematurmammas hjärta-

låter som ett riktigt roligt kalas!!

Postat av: Linn

detta är ju inget som sker varje dag.. Idag hittills har jag inte gjort nåt vettigt alls, bara lekt och matat bebis sen virkat lite och sen bara druckit kaffe och degat på soffan...

Anledningen att jag gick upp så tidigt igår var faktiskt för att jag hade mensvärk och inte kunde ligga still i sängen och ville inte väcka Mattias och Milia. sen var jag u tvungen att sysslesätta mig för att inte tänka på att jag hade ont :P

2010-04-13 @ 12:11:01
URL: http://napmils.blogg.se/
Postat av: Karin - Mamma till Emil och Liam

Kul med en docka :)

2010-04-13 @ 18:20:45
URL: http://karinjohannakarlsson.blogg.se/
Postat av: Maria

Grattis till Vilde i efterskott :) Ser ut som ni haft ett riktigt lyckat kalas :).



2010-04-13 @ 19:58:36
URL: http://selmasmamma.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits