Öppna förskolan

Nu på förmiddagen har jag och Vilde varit på kyrkans öppna förskola :) Erika hörde av sig när jag var där och kom dit för hon saknade mig så mycket. Tur det, för jag saknade henne också! Kul att träffas igen nu efter hon varit sjuk. Superkul att se Liam också som dessutom börjat gå!! Stora killen!

Vilde busade runt som en orkan som vanligt :) Han verkar stortrivas när det är massa folk han kan busa runt med. Kommer nog trivas toppen på dagis när han ska börja till hösten tror jag, även om jag har lite ångest inför det. Han är ju min bebis ju :)

Fick ett glädjande besked idag också, spännande värre!!

Nu sover prinsen iaf och jag ska göra mig lite mat innan jag ska hämta på dagis!


Kommentarer:
Postat av: Sandra-TvillingMamma

Ja visst är de :) <3

Postat av: Marie-Från en prematurmammas hjärta-

Underbart besked<3

Postat av: Madde

KUL!!! vilket hus är det?

vet du, be att få utdrag från mäklaren på de som budat, för det har ni som köpare rätt till. för jag får lite känsla av att nån bara försökte lura upp priset för o se om ni hängde på!

goood luck!!

2010-04-26 @ 19:51:41
URL: http://nogg.se/myangels

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits