Ridit

JAG har ridit idag. Olivia som egentligen skulle börja lära mig rida var dålig idag så mamma fick rycka in istället. Vi red lite i skogen och när det bara gått 5 minuter ungefär hade jag sjuuukt ont i röven! Fattar inte hur man kan rida i flera timmar på en häst!? Shit alltså.
Jag red väl iaf ungefär en halvtimme eller något och töltade till och med :) Något galoppsteg råkade visst hamna med också och jag blev inte dödsrädd! Skrattade som en tok istället.

Får se hur detta går för nu kan jag knappt gå normalt för jag har så ont i röv och lår. Men får väl fortsätta på torsdagar nu då och se hur det artar sig och om hästen är snäll, för annars skiter jag i det ;)


Kommentarer:
Postat av: Marie-Från en prematurmammas hjärta-

Härligt att få göra något för sig själv:D

Postat av: Erica, mamma till huliganen William och rultan Valkyria.

Hur man kan rida på en häst utan att få ont? - Muskler kallas det ;)


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits