Tidig morgon

Det vart en tidig morgon här idag. Vilde åt ingenting i natt så han vaknade ju klockan fem imorse och var hungrig och pigg! Hoppades på att han skulle somna om då, men det tyckte inte han. Han for runt som en raket i sängen och skrattade och hoppade. Hoppade lite för mycket till och med för all välling kom upp i värsta kaskad spyan!! Hans säng, vår säng och på hela honom ;) Nice!

David tog dock hand om allting + tog Vilde så jag kunde vila en liten stund extra för jag hade så sjukt ont i huvudet imorse. Bara in med en tablett och försökte somna en liiiten stund till!

Inge kul när han ska upp sådär vråltidigt! Fem är waaaaay to early for me.


Kommentarer:
Postat av: Tessan

Håller med. Vid 6.00 går min smärtgräns. Allt dessförinnan är ren plåga.

Postat av: Tessan

Försökte kommentera inlägget ovan men kommentator-funktionen fungerade inte. Tack för din kommentar om byxorna. Jag syr en del på beställning så det är bara att säga till om du vill köpa ett par. Vad fint barnrum ni har. Visst är det skoj att möblera om. Jag gjorde det ofta på mitt eget rum när jag var liten. Älskade känslan av förändring.

2010-04-25 @ 00:01:03
URL: http://www.krokkofin.blogspot.com

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits