Utmanad

Har fått en rolig utmaning av Malin att skriva 10 saker om mig själv :)

1. Jag går inte på a-brunnar och vill heller inte att de jag går med ska göra det. Vet dock inte varför, någon konstig idé jag har fått för mig.

 

2. Jag får panik vid tanken på att förlora mina barn. Kan tex inte lyfta upp dem vid balkongen eller liknande för då får jag för mig att de ska ramla ut eller något konstigt och bara tanken gör så jag får ångest!

 

3. Jag kan bli irriterad för minsta lilla och gnälla om det i flera dagar.. precis som Malin ;)

 

4. Jag älskar att resa och hade jag fått bestämma hade vi nog vart på resande fot hela tiden ungefär. Tyvärr får jag inte bestämma :/

 

5. Jag är rädd för att bli sårad och sviken, men är ändå för godtrogen för mitt eget bästa.

 

6. Jag hatar också skräckfilmer som Malin. Jag har aldrig kunnat kolla på skräckfilm för jag är helt och hållet livrädd. Skulle jag råka se en så är jag rädd i flera veckor sen -fegis-

 

7. Jag hatar hur jag själv ser ut och ska verkligen spara ihop pengar till operationer i framtiden! Kan ju knappast bli värre än det är nu direkt.

 

8. Jag älskar skräpmat och chips men borde verkligen inte äta sånt!

 

9. Jag är extremt impulsiv, tur jag har David ibland som saktar ner mig lite ;)

 

10. Jag är otroligt lättväckt och sjukt svårsövd, vilket bidrar till ganska lite sömn och ett taskigt humör.

 

Skickar den vidare till: Marcus, Marie, Sara och Emma



Kommentarer:
Postat av: Marcus

alla vet att a-brunnar står för analsex och att man inom 24 timmar kommer bli påsatt bakifrån om man trampar på en. K-brunnar däremot står ju för Kärlek och är awesome att trampa på.

2010-04-21 @ 13:22:14
Postat av: Malin - Mamma till Alice & Lowe

Kul att du gjorde den :)


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits