Vattenglas

Haha jag har ju glömt att berätta vad som hände en morgon här i veckan. I spjälsängen som Vilde ligger i fattas det en spjäla och det har ju han kommit på så han kan ta sig ut när han vill, så en väldigt tidig morgon kröp han ur sin säng och över till oss. Jag var så trött så jag småslumrade medan Vilde klättrade runt på David (trodde jag). Poff så har jag fått ett glas med iskallt vatten rakt över mig och jag kan säga att vaknade jag och flög upp ur sängen!! Vilde hade hittat mitt vattenglas som stod ovanför mitt huvud och snällt hällt det över mig ;) Tack så mycket.

Jag brukar inte ha glas vid sängen alls så ni kan ju fatta att jag undra vad det var haha.

Så kan det gå.

Nu har vi vänt på hans säng så han inte kan ta sig ut längre :) Nu får han snällt vänta tills vi tar upp honom på morgonen, men det dröjer väl inte förrän han kommer på hur man klättrar ur istället.


Kommentarer:
Postat av: Maria

Vilket härligt uppvaknande.

Postat av: Lena

för att jag har min frisör där och då åker jag dit med noel med.. Jag tycker hon är så bra plus att jag har problem med hårbotten och hon är väldigt medicinskt duktig på det sättet..

2010-04-14 @ 21:22:07
URL: http://lenaorn.blogg.se/
Postat av: sara - tävlingar, rabatter och en massa barnmat!

Hehe vilken buse

2010-04-14 @ 21:22:57
URL: http://kidzmode.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits