Eget rum

Vilde sover första natten i eget rum nu. Känns jättekonstigt - han är ju min lilla bebis ju!! Eller? Han känns som det iaf och jag behandlar honom ofta som om han vore det, men det är väl dags att inse nu att han också börjar bli stor. :( Sen vi flyttade in här i huset för ca 2 veckor sedan har han inte ätit på natten en enda gång!!! Helt otroligt, han som varit värsta nattätaren innan bara slutade. Det är sååå skönt! :) Hoppas nu på att första natten utan honom bredvid sig går bra.. han somnade iaf som en stock där inne och det bådar ju gott.

Nej nu ska jag göra mig iordning och gå och lägga mig jag med!

Sov gott allesammans!




Kommentarer:
Postat av: Hanna o Elliot o Nelli

Hoppas det går bra för Vilde i sitt rum.

Postat av: Carro

Det går säkert bra! Skönt när båda parter får sova i fred för varandra. Har Vilde varit nattätare? Va jobbigt, hoppas han har slutat för gott nu då :)

2010-08-10 @ 22:08:15
URL: http://carolinus.webblogg.se/
Postat av: Malin - Alice & Lowes Mamma!

Skönt :)

2010-08-11 @ 10:05:05
URL: http://alicesmamma.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits