Min Vilde


Vilde nästan 8 mån

Vad heter ditt barn?

Vilde Leon Erik

När var du beräknad att föda?
13 april 2009

Föddes barnet på utsatt datum, om inte när?
Nej, kom en dag tidigare

Hur stor var barnet vid födseln?
3458g, 51 cm

Hur lång tid tog förlossningen?
6 timmar från första värk

Tog du någon smärtlindring?
Lustgas och fick epidural satt 5 min innan han också föddes

Är du tillsammans med barnets pappa?
Ja

Tog ni reda på könet?
Nej

Om nej, vad trodde ni att barnet var för kön?
Pojke

Hade ni bestämt vad barnet skulle heta?
Nej

Hade du en svår graviditet:
Gick upp mycket i vikt, var sjuk mycket, kunde inte sova och foglossning

Kan du tänka dig att skaffa fler barn?
Ja

Har du fått några bristningar?
Ja, på magen, höfterna, låren, rumpan

Var du nervös inför förlossningen?
Nej

Hade du några cravings?
Inte direkt

Hur reagerade du/ni när du plussade?
Glad!

Hur långt gången var du när du förstod att du var gravid?
v.4

Hur mycket gick du upp i vikt?
25kg typ

Hur länge ammade du?
ca 4,5 mån

Vem är barnet mest lik?
Mamma

Vad är det bästa med att ha barn?
All kärlek man får och ger, helt underbart!

Vad är det sämsta med att ha barn?
Trots

Är ditt barn döpt?
Ja

Hur gammal är barnet nu?
Snart 16 mån



Kommentarer:
Postat av: Hanna o Elliot o Nelli

:) sötnöt!



Du glömde byta ut svaret på "Vad är de bästa med att ha barn?".

Postat av: Hanna o Elliot o Nelli

Du har inte funderat över att byta bort mina ord till dina egna? Jag vill inte vara den som är den , men när de handlar om en sån sak som mina känslor, vill jag gärna behålla dom själv.

2010-08-06 @ 18:27:50
URL: http://elliotochmamma.blogg.se/
Postat av: Karin - Mamma till Emil och Liam

Jag snor denna ;) Hoppas de går bra!

2010-08-06 @ 20:27:53
URL: http://karinjohannakarlsson.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits