Zelda är borta :(

Nu när vi flyttat till hus vill vi ju att katterna ska få bli utekatter. Det har gått superbra, de har gått ut någon meter och sen in igen, sen någon meter till och sen in igen. Ja, inte Zelda då henne har man fått vara ute tillsammans med för att hon ska våga. Imorse släppte jag ut båda katterna och gick en sväng, Zelda jamade som bara den men nosade i en buske så tänkte att det kanske gick bra ändå.. Men nu har hon inte kommit hem igen :( Hon är borta!! Ropat, lockat, letat, skramlat med tallrikar som alltid annars gör så hon kommer, men hon är borta.. Min lilla fegis har säkert dött av skräck för att grannkatterna skrämt henne eller dödat henne (säkert inte men jag tänker så) -snyft- Jag vill ha Zelda hemma nu!! Kommer inte kunna sova..

Zelda kom hem!!


Kommentarer:
Postat av: mamma

Är det någon som kan locka fram Zelda så är det väl Tissla, hur har hon reagerat?

2010-08-03 @ 10:05:51
Postat av: Marie-Från en prematurmammas hjärta-

Håller utkik varje gång jag går ut!


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits