Bajs i pottan!!

Idag när jag märkte att Vilde var på gång att bajsa tog jag med honom till pottan för att se om han kunde fortsätta där liksom - och ja minsann, han bajsade lite i pottan!! Gissa om jag vart stolt och glad? :) Min duktiga prins!

Han har ju länge velat sitta på pottan när Devin kissar tillexempel, men annars inte så intresserad och det har aldrig kommit något - men bra att han vill sitta en stund ibland iaf. Jag hoppas ju på att han blir blöjfri till runt 2årsdagen precis som storebror var, men det lär ju märkas ;)

Nu ska vi iaf försöka ta honom till pottan på morgonen och kvällen så får vi se om intresset byggs på liksom.


Kommentarer:
Postat av: Sandrah, Colins mamma

Hej! Ja jag åkte snowboard tills Colin föddes. Funderar dock på att börja med skidor nu så Colin kan åka med mig om något år. Åker du bräda?

Postat av: Emma Viklund

Duktig kille!! :) Härligt att bli blöjfri runt 2 årsåldern, perfekt ju :)



Viggo fick en potta i 1 års present, i början använde vi den flitigt varje morgon då vi tagit av morgonblöjan och det kom både kiss och bajs där ibland... Men nu har han inte velat sitta på den så gärna, han ska helst stå i den ;) Det är en potta med handtag... Men ska nog börja vänja honom vid pottan igen :) Låta honom sitta där framför bompa på morgonen då nattblöjan åkt av...

2010-12-08 @ 21:54:32
URL: http://emmashjartan.blogg.se/
Postat av: Marie-Från en prematurmammas hjärta-

duktig kille:D


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits