Jättehärlig ridtur

Det var helt underbart att rida förut! Vi red på oplogade vägar hela tiden och hästarna verkade tycka det var mysigt och härligt, de töltade massor och Jaffe sprang även iväg i världens galopp med mig. Var som han blev skjuten ur en raket haha ;) Jag satt bara och skrattade på, men hade han galopperat typ 5 meter till hade jag ramlat av för jag skrattade så jag tappade balansen.

Vi stötte på rådjur också, men det brydde sig inte hästarna om något vidare direkt :) Helt lagom kallt var det också.. vi red i ca 2 timmar, men kändes som en kvart typ. Det här skulle jag verkligen kunna göra om. Trevligt sällskap hade jag också :)

Tack Ida för en trevlig ridtur


Kommentarer:
Postat av: mamma

Det är en sådan ridtur som gör det värt att kämpa i mörker och blåst.

Kul att du hade roligt, trodde aldrig jag skulle få uppleva att Du red själv på min häst....

Kram

2010-12-12 @ 18:38:52
Postat av: Sandra

låter jättehärligt :)

Postat av: Carro

Att du vågar rida, är impad! Själv är jag livrädd för hästar (oxå!)

2010-12-13 @ 09:12:09
URL: http://carolinus.webblogg.se/
Postat av: Susanne

Duktig du är!

2010-12-13 @ 20:23:28

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits