Jobbig natt

I natt vet jag inte vad Vilde höll på med, men klockan 00:59 hörde jag hur han började babbla på som bara den inne i hans rum. Jag gick in och bäddade ner honom igen och gav nappen, men bara en liten stund senare så började han igen. Livligt samtal var det också, glatt och högljutt. Sen började han sparka med fötterna i väggen och då gick David in och la honom ner igen. Bara en liten stund senare var det igång igen och då sa jag att han skulle dra ut sängen från väggen så han inte nådde att sparka. Då var det tyst ett tag, men sen började babblandet igen!! I två hela timmar höll han på >_< Trodde jag skulle bli tokig! Jag kan verkligen inte somna när jag hör att någon unge är vaken. -puh- Är lite schleten idag om man säger så.


Kommentarer:
Postat av: Emma Viklund

Så där höll Viggo med på här om natten :p Han vaknade och låg vaken ett par timmar och bara höll på att babbla/sparka och ha sig :p Dock låg han mellan oss i våran säng just då :p Man fick sig en spark då och då, men jag somnade ändå till för jag var så trött ;p

Postat av: Carro

Uh, vakna nätter är så jobbiga.

2010-12-13 @ 11:31:50
URL: http://carolinus.webblogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits