Massa om mig..

SENASTE:
1. Dryck: Mjölk
2. Telefonsamtalet: Vårdcentralen
3. SMS: Veronica
4. Sång du lyssnade på: Ingen aning
5. Gången du grät: I förrgår tror jag

HAR DU NÅGONSIN:
6. Dejtat någon två gånger: Det har jag säkert
7. Har någon varit otrogen mot dig: Nej, det tror jag inte
8. Varit kär: Ja!
9. Förlorat någon speciell person: Ja..
10. Varit deprimerad: Jag är.
11. Varit så trött att du somnat sittandes: Det har hänt och skulle kunna hända snart igen ;)
I ÅR HAR DU:
15. Lärt känna en ny person: Det har jag
16. Fått ditt hjärta krossat: Nej
17. Skrattat så att du har börjat gråta: Joda
18. Träffat någon som förändrat ditt liv: Hmm nej
19. Insett vilka som är dina äkta vänner: Nej
20. Fått reda på att någon har pratat om dig: Någon gång kanske
21. Pussat någon: Klart, varje dag!

BLANDAT:
22. Hur många av dina msn-kompisar har du träffat: De flesta
23. Hur många barn vill du ha: 1-2 till
24. Vill du ha några husdjur - Har redan två katter
25. Vill du ändra ditt namn: Ja, stavningen
26. Vad gjorde du under din förra födelsedag: Inte så mycket kan jag tro, var väl hos mamma och pappa
27. Vilken tid vaknade du idag: Halv åtta
28. Vad gjorde du igår runt midnatt: Var in till Vilde som hostade
29. Är det någonting som har hänt dom senaste veckorna som du skulle vilja ändra? - Ja, det finns en sak iaf.
30. Senaste gången du träffade din mamma: Igår
1. En sak du skulle vilja ändra om ditt liv: Att jag inte gick upp så mycket när jag var gravid så hade jag inte vart så förstörd och ful nu
32. Vad lyssnar du på just nu: Barnen och deras pappa som badar och tvn
33. Har du någonsin pratat med en person vid namn Jens: Yes
34. Vad gör dig irriterad just nu: Att livet är lite orättvist, men men.. shit happens!

OM DIG:
37 Vad är ditt namn: Sandrah
38. Stjärntecken: Kräfta
39. Kille eller tjej: Tjej
40. Grundskola: Gustavsberg och södermalm
41. Gymnasie: Brogårn, Stjärneskolan och Broby Grafiska
42. Högskola: Högskolan i Kristianstad och Queensland University of Technology i Australien
43. Hårfärg: Rött
44. Långt eller kort: Mellan
45. Längd: 169 men skulle inte tacka nej till typ 7 cm till!
46. Vad gillar du gällande dig själv: Inte mycket!!!
47. Piercings: Läppen
48. Tattoos: Inga
49. Höger eller vänster: Höger

DIN FÖRSTA:
51. Operation: Ingen?
52. Piercing: Naveln
53. Tatueringen:  Ingen
54. Bästa vän: Mikaela
55. Sporten du spelade: Gymnastik kanske
56. Husdjur: Hund
57. Vaccination du minns: Stelkrampsprutan
58. Konsert: Typ jumper eller gyllene tider eller något
59. Förälskelse: Jens kanske
60. Alkohol du drack: Öl tror jag

JUST NU:
61. Äter du: Inget för stunden
62. Dricker du: Inget där heller
63. Är du på väg att: Ta hand om barnen som kom ur badet
64. Lyssnar du på: Barnen som leker och tvn
65. Väntar du på: Att bli frisk så man kan träna!!

DIN FRAMTID:
66. Vill du ha barn: Ja
67. Vill du gifta dig: Ja
68. Karriär i åtanke: Vet inte riktigt

VAD ÄR BÄST MED MOTSATTA KÖNET?
69. Läppar eller ögon: Ögonen
70. Kramar eller pussar: Kramar
71. Kortare eller längre: Lagom
72. Yngre eller äldre: Spelar ingen roll direkt
73. Romantisk eller spontan: Spontan och romantisk
74. Snygg mage eller snygga armar: Magen
75. Tatueringar eller piercingar: Spelar ingen roll
76. Känslig eller inte: Känslig!
77. Ragg eller förhållande: Förhållande
78. Bråkstake eller tveksam: Gillar ju inte att bråka så..

HAR DU NÅGONSIN:
79. Kysst en främling: Japp
80. Gjort något sjukt spontant: Det har jag
81. Tappat glasögon eller linser: Jepp
82. Haft sex på första dejten: Nej
83. Har du krossat någons hjärta: Vet inte
84. Har någon krossat ditt hjärta: Ja
85. Har du blivit arresterad: Nej
86. Dissat någon: Haha ja
87. Gråtit när någon dött: Men ja!
88. Gillat din killkompis (mer än som vän): Ja

TROR DU PÅ:
89. Dig själv: Ibland
90. Mirakel: Tveksamt
91. Kärlek vid första ögonkastet: Mjaa tror det
92. Himlen: Njee men låter fint att säga
93. Tomten: Nej
94. Att kyssas på första dejten: Ja, det är ju helt möjligt
95. Änglar: Njea

SVARA ÄRLIGT
98. Tror du att det är möjligt att vara trogen hela livet ut: Det tror jag!
99. Vad kan du verkligen inte leva utan: Mina barn!!
100. Att posta det här är din 100 sanning: Jepp



Kommentarer:
Postat av: Sara - Två barnmorsa med lite attityd.

Nu vet jag allt om dig, nu kan du få veta allt om mig.

Postat av: Sandra

kul med lite info, visste inte att du gått i skolan i australien :)

2010-12-27 @ 20:41:22
URL: http://fluffin.blogg.se/
Postat av: Karin

Snor den :)

2010-12-27 @ 21:12:16
URL: http://karinjohannakarlsson.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits