Frukost

Devin åt sin frukost idag nästan utan problem - ja, om jag matade honom iaf ;) Vi köpte frukosthjärtan igår och det tyckte han var kul att äta. Så han fick det tillsammans med yoghurt -mums-

Vilde åt som vanligt sina 2 dl gröt utan problem, han skulle nog kunna äta 2 dl till om han fick bestämma men det får han inte!

Nu är det bara jag som inte fått i mig frukost, men det får jag ta efter jag åkt till dagis med Devin. Lite svårt att hinna med allting när jag ska mata båda barnen eftersom Devin säger att han också vill vara bebis.

Jaja, bättre än skrik och gap :)


Kommentarer:
Postat av: Maria

Vad bra:) Vad är frukosthjärtan?

Postat av: Anonym

Låt honom vara bebis, det kommer gå över!

2010-02-18 @ 09:48:59
Postat av: Elin, Albins mamma

Albin brukar äta fil och flingor, kuddar och mjölk, mackor med olika pålägg osv. Men gröt vägrar han :P Vad är frukosthjärtan? lät roligt :)

Än så länge har vi inga frukost problem här hemma men det kommer säkert men jag längtar inte.

2010-02-18 @ 10:09:04
URL: http://elinnorgren.blogg.se/
Postat av: marie

låter gott med frukosthjärtan:D

2010-02-18 @ 10:35:56
URL: http://sezzan85.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits