Helt plötsigt blev OS lite roligt iaf!

När jag gick på (skid)gymnasiet i Torsby så fick jag en hel del vänner som jag tyvärr inte har så bra kontakt med längre mer än något ord på facebook då och då. En utav dem är med och tävlar i OS just nu och man kan ju inte annat än bli helt överlycklig även om man inte pratar så mycket längre. Bra kämpat liksom!!!

http://svtplay.se/v/1899203/freestyle/skicross_kvalheat_-_eliasson__iljan_och_forslund.

Om ni klickar på länken så kommer ni få se Michael Forslund som åker sista åket där, jätteduktig. Han bodde på elevhemmet där jag bodde och vi har faktiskt haft en del kul tillsammans även fast det är ett tag sen nu.

Heja heja!

Helt plötsligt blev OS lite roligt iaf.



Kommentarer:
Postat av: Amy

coolt

Postat av: Marie-Från en prematurmammas hjärta-

men va roligt:D


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits