Krångel

Usch vilken natt det har varit. Inte nog med att David jobbade natt så att jag sov dåligt pga det, utan Vilde har även varit en riktig liten krångelpelle! Precis innan jag skulle gå och lägga mig igår runt klockan 22 så hörde jag Vilde från rummet och tänkte bara nej inte nu jag vill ju sova. Men jo, han stod där och var glad i sängen -suck- Jag gjorde iaf iordning mig och gick och la mig och Vilde snodde runt som en orkan i sängen. Han rullade från sida till sida hela tiden som om han letade en bekväm ställning men misslyckades. Trodde jag skulle bli tokig!! Tillslut måste vi båda iaf somnat en stund för runt ett vaknar jag av att han krånlgar igen, men då fick jag honom att somna om fort. Klockan halv tre vaknar han igen och gnäller och då tryckte jag i honom en flaska välling och sen vände han sig om och somnade om. Sen klockan 4 började han krångla igen och låg och rullade runt i sängen, låg still på samma vis i max en minut för att sen byta igen.. trodde jag skulle börja grina alltså!! Det var så till Devin kom in halv sju imorse och alla var pigga och glada.. utom jag ;) David kom hem från jobbet vid sju så det var ju bara att kliva upp så han kunde gå in och sova.

Blää för den här natten.



Kommentarer:
Postat av: Amy

blä!

Postat av: marie

fy fasen låter verkligen inge roligt:(

2010-02-03 @ 11:34:09
URL: http://sezzan85.blogg.se/
Postat av: Maria

Låter inget kul :( Hoppas du får sova bättre i natt.

2010-02-03 @ 13:39:37
URL: http://selmasmamma.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits