Mer snö

Det snöar ute idag också och det är verkligen sånt där fint snöfall med stora flingor som sakta seglar ner mot marken :) Synd det inte är solsken också för då hade det ju varit toppen. Jag gillar snö och mig gör det inte något om det kommer lite till, tycker denna vinter har varit toppen faktiskt. Hellre en sån här vinter än en regnig och blaskig vinter!

På lördag ska jag, David och två kompisar åka till säfsen och åka snowboard och det ska bli sjukt kul!! Barnen ska vara hos farmor under tiden och det blir nog jätteskoj för dem :) Jag längtar redan. Fick lite blodad tand när jag var och åkte förra helgen.. jag älskar att åka snowboard!!! Ska bli kul att göra något tillsammans med David också, blir inte sådär jätteofta man kommer iväg utan barn tillsammans direkt. 

Jag ser det snöar, jag ser det snöar.. :)



Kommentarer:
Postat av: Anonym

Jag är så trött på den vita skiten som kommer från himmelen. Låt skiten töa bort fortare än kvickt!!!

2010-02-22 @ 08:55:48
Postat av: mamma

Ni kanju åka i Ånnaboda också, det är ju lite närmare, den snowboardbacken har Du og inte sett.

Kram

2010-02-22 @ 09:45:09
Postat av: Anonym

Tycket du brukar klaga när det snöar och säga att du inte vill ha mer...

2010-02-22 @ 15:53:34
Postat av: Marie-Från en prematurmammas hjärta-

mysigt med snö!! fast mängden räcker nu fast den kan ligga kvar ett tag till!


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits