Morgonpromenad

Blev en väldigt oplanerad morgonpromenad här på morgonen idag! Devin skulle ju till dagis igen och när jag satt in dem i bilen och skulle starta så händer ingenting alls. Bilen var stendöd. Svor en hel del för mig själv, fick dra ur ungarna igen, klä på mer kläder, sätta i dem i vagnen och sen börja gå. Tur det ändå var skönt ute idag så det inte var svinkallt.

Nu har jag iaf gått på promenad redan och min lilltå gör så ont för jag har råkat slå av tånageln :( Hela tån är öm.


Kommentarer:
Postat av: Amy

ja du fråga dove. Det står synbart vackrare hud på 3 veckor!

Postat av: Marie-Från en prematurmammas hjärta-

batteriet som var dött?

Postat av: Maria

Usch stackare:( Hoppas tån blir bättre snart!

2010-02-25 @ 14:53:07
URL: http://selmasmamma.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits