Snowboard!!

Åkt snowboard idag och helvete så kul det är!!! Hade nog glömt bort lite hur underbart det egentligen är, men jag skulle nog kunnat åkt precis hela dagen och minst två dagar till nästan :) Så jäkla skoj!! Toppenväder har vi haft också, var lite kallt innan solen kommit upp över trädtopparna, men sen så var det suveränt. Jag har njutit som bara den verkligen och det är synd att tiden ska gå så snabbt när man har som roligast, men det är väl så det är.. Jag trodde jag skulle ramla som tusan också eftersom det var så längesen jag åkte, men det är nog som när man lär sig cykla.. har man en gång lärt sig snitsen så sitter det sen :) Jag ramlade bara en gång och det var på näst sista åket och det gjorde inte ens ont. Var bara ett felskär på brädan. Jag är nöjd med tanke på att jag trodde jag typ skulle slå ihjäl mig ;)

Vi filmade lite när vi åkte också och tänkte att jag skulle lägga upp det sen om Andrea hittar sin sladd till telefonen, vilket jag hoppas. Jag glömde ju min telefon här hemma hos henne så min blev det inte mycket filmat med om man säger så! :/

Haft det så sjukt kul iaf :)


Jag älskar att åka snowboard


Kommentarer:
Postat av: marie

åå riktigt härligt att höra:D

Postat av: Maria

Låter som du har haft en underbar dag!

2010-02-13 @ 19:08:04
URL: http://selmasmamma.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits