Trött

Ja, idag är jag trött då vi kom hem strax efter klockan ett i natt och sen tyckte Vilde och Devin att det var morgon runt 6, men vi lyckades få dem somna om till halv åtta iaf men jag somnade ju inte för det. Hade väldigt svårt för att somna när jag kom hem igår också, lite jobbigt, men låg och tänkte på en massa saker.

Varit och kollat på ett hus idag också men det var ju pyttelitet inuti. Såg stort ut på bilderna, men det var det ju inte alls när man väl var där och såg det.

Jaja, snart ska jag iväg och hämta Mikaela som är hemma en sväng från Norge :)


Kommentarer:
Postat av: Amy

så är det ju alltid, att husen ser stora ut men är pyttesmå

Postat av: marie

hur stort var det?

2010-02-06 @ 20:06:29
URL: http://sezzan85.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits