Hungrig

Jag ska inte sticka under stolen med att jag faktiskt är hungrig, men det är bara att stå ut. Jag vet ju att hungerskänslan kommer gå över om några dagar! Snart har jag iaf klarat min första dag på enbart modifast + vatten. Imorn ska jag ner till apoteket och köpa en ny smak också för det blir enformigt att bara dricka en och samma hela tiden eftersom jag tyckte potatis/purjolök smakade skit!! Någon som vill köpa?

Jag är sugen på allt möjligt och det värsta är ju att vi har så mycket chips och godis kvar här hemma från igår, men jag ska klara mig även om det kliar i fingrarna. Lasagnen från igår som står i kylen lockar också, men nej. Nu ska jag verkligen bryta mina dåliga vanor och få en ny start - en smalare start! Jag måste.

Hoppas ni har det bra!


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits