Mysmorgon

Vilde vaknade imorse strax innan sex och var hungrig, fick lite välling och sen skulle David till jobbet och Vilde ställde sig direkt upp vid kanten och började hoppa! Jag ville verkligen inte vakna då så på en kvart fick jag honom att somna om i sin egen säng. Strax efter det hörde man små tassande steg och det var Devin.. han kröp ner bredvid mig och han somnade han också!! Vi sov sen allesammans till ca klockan 8 :) Riktigt mysigt och härligt var det. Jag som trodde det var kört där runt klockan sex -puh- Ibland ska man ha tur!

Inte lika kallt ute idag och det har snöat en del :)


Kommentarer:
Postat av: marie

va skönt. ja idag var det mer behagligt. Neo och pappa tog sig en pulkatur idag som uppskattadesT:)

Postat av: Daniel

åh sååå hääärligt!!

2010-01-07 @ 15:00:18
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits