Personlig almanacka



Innan nyår så beställde jag en personlig almanacka och nu för någon dag sen så kom den :) Nu hoppas jag att jag kan lyckas hålla reda på allting som jag behöver + att jag kan hålla reda på almanackan! Det är så bra i den för man fick bestämma helt själv hur det skulle se ut.



Jag valde såklart att ha med dagens träning, veckans förskola, släkt/vänners födelsedagar och sen även hur vädret är under dagen. Det sistnämnda tog jag dock mest med för skojs skull :)

Jag är iaf nöjd! Vill ni göra en egen personlig almanacka så klicka
HÄR!


Kommentarer:
Postat av: marie

var inne ock kikade. När jag får pengar nästa gång ska jag också beställa en personlig almanacka. För det behöver jag verkligen för att lyckas komma ihåg allt!

Postat av: andrea

vilken snygg! kul att man kunde välja själv. tycker aldrig att dom passar till det man vill ha dom annars!

sv: jovisst är det sötast när öronen hänger lite men det är diskvalificerande om vi skulle vilja ställa ut henne nån gång i framtiden tyvärr.

2010-01-12 @ 11:29:07
URL: http://nimsi.blogg.se/
Postat av: Karin - Mamma till Emil och Liam

Fin den är! Jag har varit på väg flera gånger att beställa, men det har inte blivit av :)

2010-01-12 @ 20:18:39
URL: http://karinjohannakarlsson.blogg.se/
Postat av: Izabelle

Åh en sån vill jag ha :)

2010-01-13 @ 13:40:06

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits