Fullt upp

Herregud vad mycket man har att göra nu för tiden alltså. Hinner knappt med någonting annat än det som verkligen behövs tycker jag!

Idag har jag iaf lyckats klämma in lite tid tillsammans med Erika för hon kom till huset med Liam, så vi fikade lite där ute i gräset och sådär :) Det behövdes!

Här hemma har vi fått nya banankartonger som jag börjat fylla upp. Fyra kvar att fylla innan vi behöver ännu fler.. shit vad mycket saker man har alltså. Jag kastade nog halva badrumsskåpet och ändå så fyllde det upp en hel banankartong det som blev över!!

Blir nog bra i slutändan när vi kommit härifrån.. och fått iordning lite.

Ikväll blir det lite tv-spelande tillsammans med brorsan och hans tjej!



Hoppas ni alla har det bra.



Kommentarer:
Postat av: Marie-Från en prematurmammas hjärta-

det förstår jag fullt upp med det mesta just nu. Tänkte tvinga med dig på fika denna vecka men sen blev neo sjuk så nästa vecka är det på tidn för en liten fika;)

Postat av: Fröken M

Åh, men grattis, då är du en av dem jag är mer än lovligt avis på. Just nu skulle jag dö för ett hus ;) Önksar er en toppen helg och hoppas ni hinner med en hel del bad mellan varven oxå =)

2010-07-10 @ 05:19:10
URL: http://frokenmela.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits