Nu har det börjat..

Åkte förbi huset en snabbis idag på förmiddagen och hade med mig min Nikon med dåligt batteri, men gick iaf fota lite :) Så stendöd var den inte.



I badrummet höll det på att kaklas för fullt! Kommer bli så snyggt :) Iofs är ju nästan vad som helst snyggare än det som var där innan haha! Här får ni iaf en liten tjuvtitt på hur det kommer bli färgmässigt och så..



I garaget ligger en massa som ska bli kök.



I köket byggs det en massa ;)



I hallen har garderoberna börjat få handtag :)


Kommentarer:
Postat av: Peter

Fan va naaajs det blir det där då.

Jobbar kväll mycket nu annars hade jag kommit in och lekt lite med er men snart äre semester och den ska jag spendera på eran gård så ni vet.. Jag tar med tält =P

2010-07-14 @ 12:36:44
Postat av: Anonym

Kommer ju bli jättesnyggt :) Gillar era köksskåp grymt mycket, vi har likadana :)

Postat av: Jenny

Ska bli så spännande att se det allt när det är klart :)

2010-07-14 @ 16:51:13
URL: http://rosorochpalmblad.webblogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits