Stressad

Jag börjar bli riktigt stressad nu för allt man ska hinna med innan vi flyttar in om en vecka!! Jag har lite smått panik om jag ska vara helt ärlig. Det är massor med saker kvar här och det är ännu mer där som behöver göras!!

Nu är iaf gästrummet och vårt sovrum helt klara :) Nu är köket nästa mål att få helt klart för det är viktigast. Det andra som är kvar sen kan man göra under tiden man bor där, men köket måste verkligen bli klart!

Jag och David lämnade barnen hos deras farmor förut för att åka till tippen med en massa skit, men då är den ju stängd såklart :/ Vi la iaf en bit golv i köket och nu är David iväg och målar klart taket i hallen så det kan börja tapetseras där.

Man skulle behöva barnvakt dagarna igenom nu egentligen för att hinna med, men det finns ju ingen :/ Men men, blir nog bra ändå.. kanske. Tur Davids mamma ställer upp så mycket och tar bägge två så ofta hon kan :) Underlättar mängder.

Nej nu måste jag äta.



Kommentarer:
Postat av: Amy-mamma till Oliwer & Elliot

Nej ingen selmastudie.. Detta är en studie om hälsa och kost inom graviditet. Görs väl en gång bara.

Postat av: Peter

Om jag litade på mig själv hade jag kunnat vart barnvakt åt er :P semester börjar om två dagar så från och med onsdag nästa vecka kan ja komma o hänga med er o leka med ungarna så kanske ni får några minuter till övers.

2010-07-21 @ 20:33:34
Postat av: sara - tävlingar, rabatter och en massa tvångstankar

Vad skönt att dom hjälper er så mycket dom kan :)

2010-07-21 @ 20:41:39
URL: http://kidzmode.blogg.se/
Postat av: Virre

Jag kan tänka mej att det blir panik för er! Inge vidare! Hade jag bara kännt Devin så hade jag kunnat tagit honom på dagarna.. Då hade William även fått en liten polare att härja med, då hans andra är hos sina pappor..=)Hoppas ni hinner med allt.

2010-07-21 @ 20:44:44
Postat av: Carro

Här är pi menas med att här är något äckligt. Men ni kanske inte säger så uppe hos er. Usch kanske man skulle kunna säga

2010-07-21 @ 23:35:44
Postat av: Marie-Från en prematurmammas hjärta-

Allt tar längre tid än vad man tror men som du säger ni kan greja även efter att ni har flyttat in. kommer bli jättebra!


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits