Vår varma förmiddag

Gick ner till lekparken på förmiddagen med barnen, men jag trodde jag skulle dö. Så jävla varmt!! Visste inte var jag skulle ta vägen för det var ju hur varmt som helst i skuggan också.. gick inte gömma sig någonstans! Blev ingen långvarig lekstund i lekparken för jag stod inte ut.


Barnen gungar lite :)

Vi gick iväg och köpte jordgubbar istället och åt med lite mjölk och socker -mums- Devins tog slut i ett nafs vill jag lova så han nallade lite på Vildes också, men han orkade inte alla han fick så det gjorde ingenting. Gott var det!


Tittar på saker

Sen stod mina småfisar på balkongen och kollade på bilar, hundar, katter - ja, allt som var där ute helt enkelt :) Men nu sover de äntligen och jag ska försöka komma på vad vi ska äta till mat.


Kommentarer:
Postat av: Elin, Albins mamma & gravid

Roligt att titta ut :)

Postat av: Jessica Nellie & Oliwer´s Mamma

fina killar du har :)



2010-07-13 @ 23:29:01
URL: http://shiiitonge.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits