Bröllopsfesten ;)

Igår var jag och Erika bortbjudna till Henrik på finfest för att fira/hata prinsessbröllopet :) Man var tuvngen att ha klänning/kostym på sig och det skulle vara välkomstdrink, vals och mycket mera! Skitkul ju!


Lite folk

Vi träffades ute på gården där vi fick drink och lite tilltugg och lyssnade på den fina drottningholmsmusiken ;) Där stod vi och minglade ett tag tills vi tröttnade och ville upp till "festvåningen".


Röda mattan

På "festvåningen" var den röda mattan utrullad såklart :) Riktigt kungligt och fint var det minsann haha!


Erika och Hanna funderar

Där uppe var det sen lite tävlingar - en introträvling där man skulle gissa vad det var för intro som spelades upp och sen var det självklart en tävling med frågor om kungafamiljen! Klurigt värre :) Hanna vann!


Det fina värdparet - Cecilia och Henrik

Blev en hel del skratt och roligheter och efter det var det dags för vals klockan 22 ;) Jag och Henrik fick ingen bra snits på det för han hade fått för sig helt fel steg, men när han sen fick in snitsen så flöt det på! Men bäst var ju Johnny och Cecilia helt klart.


Här dansas det vals ;)

Var iaf skitkul och runt klockan elva tog vi oss en taxi ner till Mastis det festandet fortsatte till klockan 02 när det stängde. Jag följde med Erika hem och sov där :)


Jag fular mig :)

Vi hade ju faktiskt självaste kronprinsessan och Daniel med på festen såklart!!


Daniel och Victoria ;)

Tack för en helkul kväll!!



Kommentarer:
Postat av: charles

tack för besöket, får hoppas Carl-philip gifter sig snart så det blir en repris!

2010-06-20 @ 22:53:06
Postat av: Karin - Mamma till Emil och Liam

En Henrik idé skulle jag tro ? :) Va rolig fest, och kul tema :D

Postat av: Maria

Ser ut som ni hade det kul!

2010-06-21 @ 07:56:24
URL: http://selmasmamma.blogg.se/
Postat av: Marie-Från en prematurmammas hjärta-

Lät trevligt!

snittsen på balanscykeln kommer han få in snabbt!

Postat av: Hanna o Elliot o Nelli

Han menade att han inte ville åka mer bil. han vile inte åka mer bil till stugan. men de gick suveränt faktiskt sen! Så de va skönt!



Elliot var också RÖDHÅRIG när han var 3-5 månader.. ska se om jag hittar nån bra bild att ladda upp sen så ska du få se.. ;)

2010-06-21 @ 20:22:38
URL: http://elliotochmamma.blogg.se/
Postat av: Millah

Hej :)

Jag har nu igång tävlingar och det kommer in nya hela tin.

Kanske finns det något som intresserar just dig.



Var gärna med :)

http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad ber jag så hemskt mycket om ursäkt

och då är det bara radera den hära kommentaren eller nå:)



Ha det bra :)

Kramar // Millah

2010-06-21 @ 20:30:27
URL: http://millahoman.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits