Födelsedagen/Midsommarafton

Födelsedagen/midsommarafton tillbringades hos mina föräldrar!


Välkomstdrink

När alla kom så fick vi varsin välkomstdrink :)


Hungrig kille

Vilde var så hungrig så han tjuvstartade lite med riskaka och rån innan maten kom ;)


Långbord

Långbord på altanen var det så alla skulle få plats :)


Mamma kommer med tårtan

Efter maten var Devin så duktig och hjälpte till att duka bordet för fikat, och sen kom det han väntat på - tårtan!


Min mormor och morfar med barnen

Barnen passade på att gosa lite med gammelmormor och gammelmorfar också såklart!


Farmor och farfar

Farmor och farfar satt och chillade lite i stolarna ;)


Vildebus

Vilde var helt tokig igår, vet inte vad det var med honom. Tokade sig och skrek om vartannat hela tiden! Den killen har röstresurser alltså.


Devin

Devin kom och sa "ta kort på mig mamma" och självklart gjorde jag det :)

Sen åkte vi till huset och visade min farmor och farfar och sen hem för kvällen. Barnen kom inte i säng förrän runt halv nio och ändå sov de inget längre idag :/

Det var iaf min dag det.

Tack för presenterna!


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits