Inte en sekund

Nej, igår blev det inte en sekund vid datorn för det var fullt ös från början till slut!

Dagen började med att vi skjutsade barnen till deras mormor och morfar för vi skulle till huset och träffa badrumskillen som ska fixa vårt badrum där. Han ville se hur det såg ut och sådär innan och det är ju bra :)

Efter det var det till att hämta barnen igen och hem med dem, sen tog jag bilen och åkte och hämtade Erika och då bar det av till Karlstad. Hon skulle shoppa lite och jag skulle beställa köket på nytt igen!

När det var klart lämnade jag Erika och hämtade David och barnen och då var det iväg på barnkalas vi skulle! Adam hade ju fyllt tre så det var dags att fira. Trevligt men vägen dit var krånglig för det var mitt ute i ingenmansland.

Sen var det hem och hämta grejer och åka iväg och hämta Erika för att kolla på balen lite. Synd att det öste ner regn så man såg ju typ ingenting för alla paraplyer som var i vägen.. Jag såg iaf Anna och Malin och det var det jag ville se :)

Vi gick därefter och handlade lite för att göra tacos hos Erika, sen åt vi och väntade på Andrea och sen var det lite förfest innan utgång!!

En helt fullspäckad dag alltså, men roligt var det om än lite stressigt.

Kom hem vid tre inatt och vaknade av barnen sex, så idag är jag trött.


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits