Jag är så trött

Jag är så trött så jag vet inte vart jag ska ta vägen! Skulle nog kunna somna ståendes tror jag, känner mig helt borta.. Snart ska man hämta Devin också och ha två tornados här hemma och bara räkna ner timmarna tills de ska sova. Jag kommer gå under och de med, men jag orkar verkligen inte göra något.. Vill bara få sova!! Kommer nog inte vara en sån bra eller rolig mamma idag :(

Känner mig så sämst, men jag är så sjukt jävla trött. Har ingen ork till någonting, knappt till att skriva detta för jag får sitta och vila huvudet på armen typ -gäsp-

Kan det inte vara kväll snart..?


Kommentarer:
Postat av: sara - tävlingar, rabatter och en massa barnmat!

fy vad jobbigt förstår precis vad du menar. ofta jag kan bara börja gråta för jag är så trött


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits