Rödhårig

Imorse var jag till frisören, blev några timmar i stolen där och poff så var jag en helt annan människa ;)

Numera är jag alltså rödhårig och jag älskar det!! Snyggt med rött hår, synd bara det är så svårt att hålla kvar färgen.. Men jag ska verkligen försöka - fick en del tips av frisören!

Lugg har jag också nu, vet inte om jag trivs i det men kul att ha det i några dagar iaf ju haha! :) Mitt hår växer så fort så får se om jag orkar klippa till den när den sen blir för lång, men nu har jag den nere iaf.








Kommentarer:
Postat av: Tova

Snyggt ju :)



Tack förresten för din kommentar om min förlossning, haha ja den var verkligen inte vad man föreställt sig ;) trodde ju också att jag skulle bli en sån som dog av smärta och fick kämpa i flera dygn, och så blev det precis tvärtom :P samtidigt vet jag inte om jag känner mig så duktig hehe, man hade ju inte så mycket val när det väl hände ;)

kramar

Postat av: Sara & Tyra

Jättesnygg frisyr!

2010-06-17 @ 10:09:34

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits