Sommarlistan

1. Ditt favoritställe på sommaren?
- Har nog inget riktigt favoritställe för jag är den som gärna upptäcker nya platser hela tiden faktiskt.

2. Hur spenderar du helst den perfekta sommardagen?
- Med familjen på en djurpark eller något annat trevligt kanske, iaf något som man inte gör varje dag. Jag är iaf inte på stranden.

3. Vad lägger du hellst på grillen?
- Marinerade champinjoner!

4. Vad har du för planer för årets sommarlov/semester?
- Renovera huset :)

5. Dina bästa sommarfärger?
- Aprikos!

6. Nämn några saker du tycker är typiskt svenskt på sommaren:
-
Att klaga på värmen när det är för varmt och sen klaga på att de tär för kallt om solen inte är framme.

7. Bästa sommarminnet från barndomen?
- Oj, svårt. Men jag har tyckt det vart kul att åka runt med husvagnen till roliga ställen och träffa nya vänner över halva sverige iaf, men något speciellt minns jag inte just nu.

8. Havet, sjön eller poolen?
- Poolen för den kan man ha hemma och då slipper folk se mig ;) Annars sjön, möjligtvis havet om det är typ i Australien eller så för där var det underbart, men inte havet runt Sverige iaf.

9. Vad väljer du i glassbaren?
-
Polkaglass, lakritsglass, daimglass - om det handlar om kulglass alltså.

10. Vart går din drömsemester?
- AUSTRALIEN. Jag älskade det landet och vill verkligen tillbaka dit!! Skulle även vilja till Nya Zeeland faktiskt.


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits