Trött kille

När jag hämtade Devin på dagis idag sa fröknarna att de hade haft midsommarfirande där idag med besök från andra dagis så Devin hade inte hunnit sova någon middag. Devin verkade pigg och glad så jag tänkte att det kanske inte gjorde något..
Vi åkte iväg för att möta Marie och Erika och äta lite glass på stan, sen hem till vårt hus för att visa dem det :) På vägen dit tyckte jag det blev väldigt tyst i vagnen, och ja, Devin sov som en liten stock!!


Sötnos

Han fick sova en liten stund där, men ändå har han varit så jäkla trött idag. Grinat för minsta lilla och varit helt hopplös verkligen!! Han somnade på några sekunder nu iaf, tur det.


Kommentarer:
Postat av: sara - tävlingar, rabatter och en massa barnmat!

vad är det för vagn?

Postat av: Marie-Från en prematurmammas hjärta-

väldigt trött kille :)

Postat av: jenny

åh va söt han är :)

2010-06-23 @ 21:23:39
URL: http://rosorochpalmblad.webblogg.se/
Postat av: sara - tävlingar, rabatter och en massa straffskatt.

Äntligen ett inlägg jag kan kommentera...!

Ser ut som det går bra med huset och ni hade en trevlig midsommar

2010-06-26 @ 21:14:44
URL: http://kidzmode.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits