Twilight Movie Night

Igår strax innan fem åkte jag iväg för att hämta upp Marie för att åka iväg på Twilight Movie Night :) Vi fick inte de bästa platserna direkt, men hellre lite sämre platser än inga alls!

När vi kom in i bion fick man varsin stor popcorn och valfri 50cl dricka :) Lyx! Sen började första filmen. Efter den lekte vi lite Simon says där man kunde vinna priser om man var duktig. Jag åkte väl ut efter en tredjedel eller så, Marie åkte ur på första hihi :) Var även lite tipspromenad om filmerna.

Sen var det andra filmen :) Efter den fick vi mackor från subway och en 50cl dricka till! Inte dåligt. Sen lekte vi lite mer och fick även reda på vilka som vann på tipspromenaden. Det var inte jag eller Marie, vi var lite fel ute på att gissa hur många besökare de haft hittills i år på filmstaden.

Sen kom det vi alla väntat på, den sista filmen :D Hur bra som helst såklart, men nu längtar jag redan till nästa. Filmen var klar strax innan två och jag var väl hemma här kvart i tre ungefär..

Barnen vaknade runt halv sju, så idag är jag trött :/ Men jag hade kul igår iaf!!


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits