Barnlös

Min bror fick för sig något förut och åkte och hämtade Devin på dagis för att sedan åka iväg och åka lite bob :) Kul att han blivit lite mognare på barnfronten nu, var ju inte speciellt längesen som han knappt vågade peta på Devin ;) Kul för Devin också att åka iväg och leka med morbror och Lise!

David tog med Vilde i vagnen nu också och skulle gå en sväng så nu är jag barnlös. Ganska tomt och tyst här hemma, men det är gött ibland det också. Jag har fullt upp ändå för jag försöker rensa ur Devins rum på alla miljoner leksaker som han har där. Han behöver inte ha så mycket - innan jag började rensa nyss så såg man inte en millimeter av golvet där inne! Tänkte behålla alla bilarna, duplot, köksgrejerna till hans spis, brio tågbanan och lite klossar och självklart böckerna. Mer än så behöver han ju egentligen inte ha.

Rensat ut en och en halv back hittills..


Kommentarer:
Postat av: Marie-Från en prematurmammas hjärta-

härligt att vara lite för sig själv. JA dom har inget behöv av mängder av leksaker. skönt att få det utrensat!

Postat av: Josefin

kolla gärna in min bloggshop:)

2010-03-16 @ 20:44:42
URL: http://josefineshop.blogg.se/
Postat av: Malin, Alice & Lowes Mamma.

Skönt

2010-03-16 @ 21:09:43
URL: http://alicesmamma.blogg.se/
Postat av: Karin - Mamma till Emil och Liam

Svar: Ja, man får en dator, skärm och headset med från jobbet. Sen kopplar man upp sig på bredbandet hemma och arbetar via IP-telefoni. Jag hoppas det kommer bli bra, man slipper pendla och sparar massa tid.

2010-03-17 @ 07:20:06
URL: http://karinjohannakarlsson.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits