Lek- och buslandet

Igår frågade Veronica mig om jag ville följa med henne och Emil till lek- och buslandet, och det vill man ju såklart :) De har aldrig varit iväg någon gång så det ska bli kul att se vad Emil tycker om det, Devin älskar det ju iaf! Det blir det i Örebro eftersom det helt klart är roligast. Vilde får stanna hemma med pappa så jag och Devin kan busa mängder tillsammans :) Ska bli vrålkul! Vet inte vem som mest ser fram emot det dock?! Haha :D

Vi åker vid tolv så att Devin kan sova i bilen på vägen dit.
Wiiee!!


Kommentarer:
Postat av: Joanna

Hoppas ni får en toppen dag! :)

Postat av: sara

Roligt!

2010-03-06 @ 09:54:29
URL: http://zasata.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag gissar på 50/50;). ha de riktigt kul:D

2010-03-06 @ 11:03:15
Postat av: Karin - Mamma till Emil och Liam

Kul! Vi tänkte också åka dit idag, men jäkla sjukdomar som ska hindra oss jämt!

2010-03-06 @ 12:04:35
URL: http://karinjohannakarlsson.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits