Massa bus

Devin tyckte ju det var skitkul när jag visade att Vilde kunde åka i lastbilen och han ville att han skulle göra det hela tiden ;) Det ville inte Vilde efter ett par åk fram och tillbaka.


Fullt ös med lillebror

När inte Vilde ville mer så tyckte Devin att Liam skulle åka så då vart det hans tur :)


Wrooom med Liam

Liam tröttnade också tillslut och då drog Devin fram madrass, kuddar och sacosäcken och skulle hoppa och ha sig. Vet inte vad han fick för kick här, men han var igång så han blev helt anfådd och rödblommig ;) Kul hade han iaf!


Erika med barnen, ser lite bekymrad ut

Imorn är det jag som kommer se ut sådär, för imorn ska jag vara barnvakt åt Liam medan Erika är på rättegång. Kommer nog gå bra hoppas jag :)

Tack för idag


Kommentarer:
Postat av: Ajdins mamma

Härliga bilder.

Och bilden i headern där lillen pussar bebisen är såååååååååååå himla mysig :) Me like <3

Postat av: Maria

Jättefina bilder ser ut som ni har haft det trevligt :)

2010-03-03 @ 07:22:55
URL: http://selmasmamma.blogg.se/
Postat av: Amy

vilde ser överlyclklig ut på sista bilden :)

2010-03-03 @ 11:11:34
URL: http://www.olimy.blogspot.com
Postat av: Marie-Från en prematurmammas hjärta-

jättehärliga bilder!


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits